موتور گیربکس 12 ولت BUHLER

    کد: MDG00055
    موتور dc گیربکس دار حلزونی 12 ولت
    توان: 3 وات
    سرعت: 6  دور در دقیقه
    زاویه چرخش: 180 درجه 
    چرخ دنده فلزی

موجود
12,100,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : موتور DC با جاروبک
توان نامی موتور (وات) : 3
ولتاژ نامی (ولت) : 12
جریان - بار کامل : 0.5
جریان بی باری : 0.05
چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)
انکودر- تاکو :
ترمز الکتریکی :
بهره محصول (درصد) : 80
نحوه نصب الکتریکی : --
تعداد سیم : : 2

مشخصات مکانیکی

سرعت بی بار (دور بر دقیقه) : ---
گشتاور نامی : 1
وزن (گرم) : 440
قطر بدنه (میلیمتر) : 67 میلیمتر
طول بدنه موتور (میلیمتر) : 163 میلیمتر
قطر شفت (میلیمتر) : 4 میلیمتر
طول شفت (میلیمتر) : 8 میلیمتر
نوع شفت : خاص
نحوه نصب مکانیکی : دارای 4 عدد سوراخ 3 در روی گیربکس
پولی یا چرخ زنجیر: :

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : آلمان
نوع کالا : موتور DC گیربکس دار
وضعیت قطعه : نو
سرعت-بارکامل : ---
ضریب گیربکس : 350-1
ساختار الکتروموتور : براش
جنس گیربکس : فلزی

موتور گیربکس نیم دور 12 ولت buhler:

این موتور DC دارای گیربگس حلزونی می باشد که با ولتاژ 12 ولت کار می کند و دارای توان 3 وات می باشد.

این موتور گیربکس دار دور پایین ساخت کمپانی بوهلر (BUHLER) آلمان می باشد و از کیفیت ساخت و عملکرد بالایی برخوردار است.

زاویه چرخش این موتور گیربکس حلزونی 180 درجه می باشد(پس از چرخش به میزان 180 درجه، موتور متوقف میشود. برای ادامه حرکت، لازم است قطب های مثبت+ و منفی- موتور جابجا شوند، سپس موتور به میزان 180 درجه در جهت مخالف دوران میکند و مجددا از حرکت می ایستد، لازم است این فرآیند مجددا تکرار شود...)

جهت استفاده 360 درجه ،  گیربکس را باز کرده و فنر داخل آن را با احتیاط بیرون آورید.

ابعاد و وزن موتور گیربکس حلزونی dc

  • طول موتور با گیربکس: 160 میلیمتر
  • طول موتور(بدون گیربکس): 60 میلیمتر
  • قطر بدنه موتور(بدون گیربکس): 35 میلیمتر
  • قطر شفت موتور(بدون گیربکس): 4 میلیمتر
  • قطر شفت گیربکس: 10 میلیمتر
  • طول شفت موتور: 8 میلیمتر
  • طول شفت گیربکس: 7.5 میلیمتر
  • وزن موتور با گیربکس: 440 گرم

موتور dc:

موتورهای dc موتورهای الکتریکی هستند که با جریان مستقیم(DC) کار می کنند و به دلیل سهولت در استفاده و کنترل پذیر بودن سرعت و گشتاورشان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

موتورهای DC مانند اکثر موتورهای الکتریکی از سه قسمت اصلی استاتور، روتور و جاروبک ساخته شده اند.

قسمت ثابت موتور استاتور نام دارد و نقش تولید میدان مغناطیسی را به عهده دارد، قسمت ثابت موتور هم روتور نام دارد و نقش اصلی روتور تولید گشتاور و میدان مغناطیسی است.

جاروبک نیز قسمتی از موتور است که جریان را به کلکتور منتقل می کند.

استاتور و روتور دارای سیم پیچی هستند زمانی که استاتور به منبع تغذیه وصل می شود جریانی در سیم پیچ ها جاری می شود و میدان مغناطیسی را ایجاد می کند آرمیچر هم توسط منبع تغذیه خارجی یا جریان استاتور تغذیه می شود و در آن هم میدان مغناطیسی القا می شود و از بر هم کنش این میدان های مغناطیسی موتور شروع به چرخیدن می کند.

برای ایجاد میدان مغناطیسی مناسب در روتور، باید در هر سیکل جهت جریان الکتریکی دو بار تغییر کند. کموتاتور یا سوئیچ چرخشی قطعه ای است که این کار را انجام می دهد.

گیربکس قطعه ای است که همراه موتور قرار می گیرد و با کم کردن سرعت موتور، گشتاور و قدرت آن را افزایش می دهد.

عملکرد و ساختمان موتور dc

قیمت و سایر مدل های موتور های گیربکس

  • لطفا سرعت موتور رو هم قید کنید
    دیتاشیت رو هم بذارید

    پاسخ مدیر

    سلام





    این نوع موتور ها معمولا به سفارش تولید می شوند و بعضا در سایت شرکت سازنده کاتالوگ و دیتا شیتی وجود ندارد.





  • باسلام
    از نمونه دور بالای این موتور (ترجیحا بالای 100 دور در صورت وجود)تعداد زیادی (حداقل 50 عدد)نیاز داشتم (قبلا با نمونه 6 دور در دقیقه آن کار کرده ام)
    آیا امکان تهیه هست و ضمنا قیمت عمده چتد در می آید
    با تشکر

    پاسخ مدیر

    با سلام


    لطفا پارت نامبر بفرمایید .

  • سلام
    نیم دور ..منظورتون در 1 دقیقه نیم دور میزنه یا کلا نیم دور هست ؟

    پاسخ مدیر

    سلام



    این موتور پس از برقرار شدن جریان، شروع به حرکت میکنه (با سرعت حدودا 6 دور بردقیقه) و بعد از 180 درجه حرکت، متوقف میشه. بعد از جابجا کردن قطب + و - بصورت دستی یا توسط درایور مجددا شروع به حرکت در جهت مخالف میکنه و پس از 180 درجه حرکت مجددا متوقف میشه و لازم هست تا دوباره قطب های اون (برای حرکت در جهت مخالف) جابجا بشوند.



    موفق باشید

  • سلام. آیا میشه بعد از 90 درجه چرخش و قطع جریان ،با تغییر قطبها جهت چرخش را تغییر داد؟ یا باید 180 درجه را تمام کند و بعد قطبها را برعکس کرد؟. من موتور شبیه به این با چر خش 90 درجه لازم دارم ، میتونم از این موتور استفاده کنم. یا نمونه 90 درجه را دارید؟

  • سلام. آیا میشه بعد از 90 درجه چرخش و قطع جریان ،با تغییر قطبها جهت چرخش را تغییر داد؟ یا باید 180 درجه را تمام کند و بعد قطبها را برعکس کرد؟. من موتور شبیه به این با چر خش 90 درجه لازم دارم ، میتونم از این موتور استفاده کنم. یا نمونه 90 درجه را دارید؟

    پاسخ مدیر

    سلام


    بله در هر موقعیتی که باشد امکان تغییر جهت وجود دارد.


    فقط در نظر داشته باشد که کورس حرکت مشخص است و در انتهای کار متوقف می شود